Thursday 23 June 2011

Now That's Something You Don't See Everyday

Assalamualaikum everybody!!

Ok.  Kalo nk ikutkan saya ni pernah la jugak tengok a few stuff yg pelik.  Benda terbang2 la..Org terbang2 la.  Tp kat sini saya nk letak la jugak kot something yg saya nmpk yg agak la pelik.  Mungkin bg sesetengah org tu mcm biase la.  Tp bg saya mmg agak luar biasa.


Haaaaa...ni la yg saya ckp tu.  Emperor Penguin ni dijumpai oleh sorng pompuan yg tgh walking dgn anjing dia di Peka Peka Beach, New Zealand.  Christine Wilson named penguin tu dgn nama Happy Face (x tau la cm ne die dpt idea tu. Keliru dgn cerita Happy Feet kot) Usually, penguins live in Antartica tau and x de kat NZ.  Tp penguin ni dh lebih kurang 2000 miles off-course.  Umur penguin tu plak baru 10 bulan..Anak buah saya 10 bulan baru leh merangkak.  Yg ni pulak 10 bulan dh swim about 2000 miles.  @_@ hehehe...

Ok.  Yg tu satu benda..  Ada satu lg.Tgh hari td saye gi mkn lunch kat Selera Semarak dkt Jalan Semarak tu dgn kawan2 se-course saya.  Kawan saya pun dgn selambanye order air ni.  He didn't expect to get THIS......


Nampak x air biru ni?? Ni lah air SIRAP LIMAU.. 

:-O

Saye mula2 muka cm ni la.  Kawan saye yg order tu plak tercari-cari air die..hahaha!! X tau la kalo saya je yg jakun and  x pernah tengok..Tp tu la.  Mula2 tengok pelik jugak.  Tp bile rase2 mmg air sirap limau.

HAHAHA..tu la.  Pelik2 dari sehari ke sehari.




Kalo nk tahu ni lah buku Introductory Circuit Analysis kitorg.  Dh ada 4 buah bertingkat.  Tu yg nmpk mcm tinggi and tebal tu.  Hehehe..orait.I gotta go..Assignments and books are calling.

See you guys on the flip side!!

No comments: