Tuesday 28 June 2011

It's Just A Stepping Stone To Greatness

 
Adoyaiiiii..apesal plak ni??

Assalamualaikum y'all!!

Honestly?? gambar kat atas tu shows actually how I felt when my electronic project crashed and burned..almost LITERALLY 

T_T

The light bulb yg first nk test tu fell and pecah sbb my friend langgar.  The second one plak terbakar masa test tu..Nasib baik bau hangit tu x kuat sgt..Hahaha..Pastu dh nyala dh light bulb tu..yg slacknye??

THE DAMN LIGHT BULB X KELIP2

adoooooi..sedih gile...Tp tu la..Thomas Edison tested 10 000 bulbs masa nk create the light bulb..SOOOOO
What's in a set back rite? Dh ptg tu tension gi main tennis dgn dak yg ada..walaupun I had to play with someone who baru nk blajar main..stress tu spt gak la lpskan skit.  For a beginner, die leh tahan gak..so ok la kot..I imagined every ball that I hit is the project board masa class workshop electronic.

IT FELT GOOOOOOD.....

One of my good friends texted me tgh mlm smlm x pasal2.  So ingatkan tanye la khabar skit si Petey tu..duk UiTM kat Penang sana haa..raya nnt baru dak tu leh balik.  Kalo nk ikutkan ramai yg mcm tu kan? Tp tu la..nk buat mcm ne...Nk blajar nye pasal..Kena la blajar tinggi2 and sungguh2.  Family tgh berharap tu.  Soooo..yeah..I think those who read my blog ada la nmpk buku Electric Circuit yg tebal tu.  That book is calling my name..and it's creepy, man...

@_@
See you guys on the flip side!!